dimarts, 12 d’octubre del 2010

Les idees II - Algunes possibles respostes...

Interessant entrevista de Pepa Fernández amb el neuròleg António Damasio. Ens parla de les emocions, de com el cervell crea la consciència del jo i com sense aquesta no sabríem res, ni qui som ni què pensem i com aquesta és necessària per adquirir coneixements i per l'existència de la creativitat. També ens explica com la societat (i tot el que fem) és un reflexe del funcionament del nostre cervell. No parla del naixement de les idees (és quelcom que em segeixo preguntant), però si que posa una mica de llum sobre el funcionament dels interiors dels nostres caps i ens podem fer una idea de l'univers que podem arribar a tenir dins el crani.

2 comentaris:

  1. Gràcies per compartir aquest document; ja saps que aquests temes em perden... ens perden. Bé, ens perdem en el camí per trobar-nos...

    Per cert, m'encanta la nova capçalera del teu blog.

    Petons,
    Silvia

    ResponElimina
  2. De res Silvia!
    M'alegra que t'agradi sa capçalera!

    Mos veim! Besos!

    ResponElimina